My Edinburgh Adventure

Alles op een rijtje...

Vandaag was me eerste vrije dag sinds dat ik met me stage begonnen ben. Een mooi begin om te beginnen om wat van de stad te gaan zien. Vanochtend heb ik gelukkig een beetje kunnen uitslapen. En met een stevig ontbijt ben ik de deur uitgegaan. Met de bus ben ik richting ocean terminal gegaan. Dat is zoals het als zegt bij de zee/haven. Ik wist van te voren al dat het daar niet echt spectaculair zou zijn. Maar ik had wel gelezen dat er een boot van de koningin ligt die je kan bezoeken en die je ook eigenlijk bezocht moet hebben. Dus dat wou ik gaan doen. Helaas toen ik daar aankwam was hij weg! Wegens groot onderhoud! Whaaaa! Gelukkig was er wel een winkelcentrum dus ik heb daar een beetje rondgelopen en buiten langs de zee. Je kan daar trouwens wel heel goed naar de overkant kijken (noordelijke deel van Schotland). Weer met de bus ben ik terug naar het centrum gegaan. Vanuit me huisje kijk ik uit op een park/berg/monument dat Calton Hill heet. Daar ben ik naartoe gelopen en boven op heb je echt een super mooi uitzicht van heel Edinburgh! Ik heb wel heel wat foto's gemaakt dus als ik klaar ben ga ik naar Starbucks om ze online te zetten (als ik daar nog genoeg tijd voor heb!).

Gister ben ik voor een fotoshoot met me stage een dagje weg geweest! Het was echt super leuk! Om kwart over 10 kwam Nicola me ophalen met nog een styliste die kwam helpen. Echt was ongeveer een uur rijden naar het zouden, naar een plaatje Selkirk. Vanuit daar was het nog 10 minuten rijden naar wat heet Aikwood House. Het is een soort van huis/toren die in jaar +- 1500 gebouwd zijn door de schotten om over de grens spullen van de Engelse te jatten! Erg oude gebouwen dus. Het was echt een perfecte locatie om foto's te maken. Rond half 6 waren we klaar. Alleen de terugweg duurde iets langer dan de heenweg! Dus ik was redelijk laat thuis.

De rest van de week ben ik erg druk bezig geweest met me stage. Zaterdag en zondag waren het ook 2 drukke dagen.

Laat ik een beetje me weekend afgaan...

Vrijdag avond ben ik met Nicola, en haar zoontje Glenn en nog wat vrienden van Nicola wezen bowlen! Dus was echt super tof, en weet je wat ik had nog gewonnen ook!hahaha. Maar het was iniedergeval erg leuk. Zaterdag hadden we 2 make-overs. En zondag kwam er een hele familie voor een shoot, met allemaal kinderen die natuurlijk nooit allemaal tegelijk goed op de foto komen. Dat was wel weer een uitdaging. Zondag avond ben ik met Nicola mee naar haar huis gegaan. Ze vroeg ik ik bleef eten en zo'n ervaring kan ik natuurlijk niet laten liggen! Het was erg lekker. En ik heb Nicola's moeder ook ontmoet die niet zo ver van haar huis woont.
Dus deze week gaat er weer veel gebeuren. In de zin van dat de studio afgemaakt moet worden en natuurlijk komen er ook klanten. Met Nicola is het altijd weer een verrassing hoe de dag loopt!:D maar dat is helemaal niet erg, want zo hou je afwisseling in je leven.

Sorry ik heb geen tijd meer gehad om naar Starbucks te gaan! Ik ga proberen morgen de foto's online te krijgen!


Xxx

Reacties

Reacties

Tereza Andrews

Je stage klinkt als een geweldig avontuur. Mooie plekjes en gezellige mensen. Fijn dat je het zo goed getroffen hebt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!