My Edinburgh Adventure

Tadaa, en dan vallen alle dagen eindelijk op elkaar

Even een updatje vanuit Edinburgh! Ten eerste zoals de meeste van jullie denk ik wel begrepen hebben heb ik mijn verblijf verlengt tot eind 2012! Dit betekent dus dat ik een vol jaar (behalve de zomervakantie) stage bij Nicola heb gelopen! Wat echt geweldig is want ik kan nog zoveel bij haar leren. Als ik klaar ben met me stage weet ik zeker dat ik met een geweldig portfolio wegloop. En natuurlijk met 100 procent meer kennis over fotografie en over hoe een bedrijf werkt tot diep in de puntjes. Vandaag voelt een beetje als een mijlpaal. Waarom? Het voelde alsof alles wat ik de afgelopen maanden geleerd had opeens bij elkaar kwam. Vanochtend heb ik de studio geopend (wat ik best veel doe omdat ik de eerste ben of Nicola is buiten de studio bezig met werk). Ik ben meteen gaan werken aan de foto’s van Wendy en Ferry die eind april langs waren gekomen. Een half uurtje later kwam er een klant binnen om foto’s op te halen. Ik heb dus de financiële zaken ervan geregeld en ervoor gezorgd dat alles goed in handen kwam. Een half uur daarna kwam er nog een zwangere klant binnen die vorige week foto’s had laten maken van haar zwangerschap. Ik heb de foto’s laten zien op de computer en ook een aantal foto’s verkocht. En weer daarvan de financiële zaken geregeld. Ze was heel erg blij met der foto’s (Onthoud dat Nicola nog steeds niet in de studio was omdat ze buiten de studio bezig was met zaken ;)). Een uurtje daarna kwam Ian binnen (Ian is onze nieuwe assistent voor als ik met zomervakantie ben en omdat het gewoon zo druk wordt in de studio dat we nog iemand nodig hebben!). Ik heb Ian laten zien hoe we photoshoppen en dus heb ik hem geleerd hoe en wat!! Wow! En als kers op de taart…. Heb ik in de middag een Make-Over gefotografeerd! Nicola was op dit moment wel weer terug in de studio maar ze liep me erg mijn eigen gang gaan. Samen met haar advies en de assistentie van Ian heb ik het toch gedaan! Op het begin was ik best wel nerveus maar op een begeef moment heb ik alles van me afgeschud en het maar zijn gang laten gaan. Want wat kan er nou eigenlijk mis gaan (wat ik van mijn wijze oom en tante geleerd heb die dit weekend langs waren gekomen wat trouwens echt een super leuk weekend was:D!!!). Dus ik voel me van 0 naar 100 procent gegaan vandaag en hopen dat ik het zo kan houden! Vanaf morgen tot en met zondag staan we met een stand op een beurs! De Girls Day Out beurs! Hier sta ik dus 3 dagen met me Make-Over T-shirt vouchers verkopen en vragen beantwoorden. De website is nu echt bijna af en dan gaan we echt de lucht in! Ik snel nog even wat foto’s op me blog zetten van al het werk dat ik heb gedaan. Dikke kus vanuit het zonnige Edinburgh!!!

Reacties

Reacties

Marit

Ik heb over een jaar een 100% gegroeide dochter terug!!! Ik ben super trots op je, je doet het toch maar daar in je eentje!!!!!heel veel plezier op de beurs. Dikke kus mama

Belinda en Hans

zo wij zijn echt onder de indruk van je mooie verhalen wij volgen je trouw en vinden het trouwens erg goed van je dat je het allemaal toch maar even. wij wensen jou nog een hele fijne tijd toe in Edinburgh

Hans en Belinda

Tereza Andrews

Ik snap dat jij je stage hebt verlengt. Het klinkt echt super allemaal! leuk om te lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!